Jumaat, 27 Julai 2012

Menu Berbuka Puada.... Ramadhan Kareem....

Assalamualaikum wbt...... Selamat berpuasa.... Dah hampir seminggu berpuasa, baru kini saya dapat menjengah ke Teratak resepi Ummi.... Maklum saja sekarang ni keja kat Perlis..... Walaupun setiap hari agak lambat sampai ke rumah... namun sempat juga saya memasak menu yang simple untuk berbuka..... Biasanya bonda saya dah masak menu utama.... so, saya hanya top up apa yang patut je.... Untuk minggu ni...hanya sempat snap beberapa pic je untuk upload ke teratak resepiku ini.... Jom tengok.... :-)

Cucur Udang... Qasidah.... n Maggi Goreng....

Untuk makluman... saya goreng maggi jer... Yang lain tu semua dari rumah Ngah Dah dan Mak Lang...:-)

Lagi..... Yang sempat saya masak n snap pic......

Sup Sawi dengan Cendawan....
Ayam Panggang....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...